انواع جک پالت

انواع جک پالت به صورت کلی

انواع مختلف جت پالت چیست؟

جک پالت ها در تنظیمات مختلف انبار و فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند تا اشیاء و محصول را به سرعت و ایمن حرکت دهند. هنگامی که اکثر مردم فکر می کنند از جک پالت رباتی می کنند، آنها از راهنمایی معمول انسان استفاده می کنند.

انواع جک پالت
یک جک پالت معمولی به صورت دستی عمل می کند.

جک های پالت در Walmart و فروشگاه های دیگر مشاهده می کنید. واقعیت این است که تعدادی از انواع جک پالت وجود دارد. جک پالت در محدوده ای از اندازه، گزینه های قدرت و ظرفیت بالابر تولید می شود. بیایید به انواع مختلف جک پالت نگاه کنیم.

پالت جک دستی
جک پالت دستی نوع جک پالت است که شما اغلب می بینید که فضای خود را در محل فروشگاه های مواد غذایی محلی خود قرار می دهید. و دلیل خوبی برای آن وجود دارد: آنها به شدت با محدوده و مواد مربوط به نیازهای فروشگاهی سازگار هستند. جک هیدرولیک که به صورت دستی  عمل می کند، جک پالت دستی نام آن را از ورودی پمپ دستی برای افزایش چنگال می گیرد. جک پالت دستی دارای ظرفیت حدود ۵۵۰۰ پوند است.

انواع جک پالت
جک های پالت الکتریکی دارای ویژگی های آسانسور و رانندگی می باشد.

این نسخه عملکرد برقی جک پالت دستی است. مزیت یک جک پالت الکتریکی کمک الکتریکی برای بلند کردن و رانندگی است. اپراتور فشار یک دکمه برای بالا بردن و بارگذاری پایین و دستگاه دارای یک چرخ درایو است که به حمل بار کمک می کند. اپراتور نیازی به کشیدن بار و دستگاه ندارد و اپراتور باید به صورت دستی پمپاژ کند تا بار را بارگیری کند.

About shahin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *