جک پالت در انبارها

جک پالت در انبارها

جک پالت در انبارها

چرا انبارها از جک پالت استفاده می کنند؟
جک پالت ساده ترین نوع لودر است. آنها وقتی که برای حمل بارهای طولانی یا بارهای کامل یا جزئی پالت استفاده می شوند بهتر عمل می کنند. عملیات دیگر که از جک پالت ها و کامیون های پالت استفاده می کند شامل کامیون های بارگیری و تخلیه، جمع آوری سفارشات کم حجم است. جک های پالت و کامیون های پالت به عنوان کامیون در ۳ دسته بندی مواد طبقه بندی می شوند. تفاوت بین جک پالت و کامیون پالت بسیار ساده است: یک جک پالت جابجایی دستی انجام می شود، در حالی که یک باتری قابل شارژ یک کامیون پالت را فعال می کند. دو نوع معمولی از کامیون های پالت وجود دارد: برقی و دستی.
Walkies، به عنوان آنها اغلب در دست زدن به مواد نامیده می شود، می تواند به صورت دستی یا طراحی شده باشد. کامیون های پالت الکتریکی با سرعت حدود ۴ مایل در ساعت بالا می روند و ظرفیت بار بین ۴۵۰۰ و ۶۰۰۰ پوند را دارند. چنگال می تواند از ۳۲ اینچ تا ۶۰ اینچ – یا یک تا دو پالت عمیق باشد. از آنجایی که این کامیون های بالابر خیلی سریع حرکت نمی کنند، آنها ایده آل برای کار در بارگیری هستند که شامل بارگیری و تخلیه تریلر در فواصل کوتاه است. آنها همچنین برای انجام وظیفه کم، برداشتن سفارشات کم حجم کار می کنند.

سواران برای سرعت های بالاتر و فاصله طولانی تر هستند. اپراتور در یک پلت فرم قرار می گیرد و کامیون را با دسته یا پنچر هدایت می کند. سواران با سرعت حدود ۹ مایل در ساعت تخلیه می شوند و دارای بار ظرفیت بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ پوند می باشند. چنگال می تواند بین ۳۶ اینچ تا ۱۴۴ اینچ – یا یک تا سه پالت عمیق باشد. یک سوار بر دستگاه جک پالت کار بسیار خوبی برای مرتب کردن سفارش در سطوح پایین برای پالت های چند منظوره با استفاده از چنگال های طولانی است.

جک پالت و کامیون های پالت کامیون های کارآمد عمومی هستند، اما برای تمام نیازهای انبار مناسب نیستند. کامیون های پالت مناسب برای ذخیره سازی یا بازیابی واحد در بالای سطح کف در یک سیستم قفسه بندی نیستند، ذخیره انبوه فله و بازیابی سطح بالاتر از سطح زمین و یا برداشت سفارش زیاد مناسب نیست.

نمونه هایی از برنامه های کاربردی که در آن کامیون های پالت ایده آل هستند عبارتند از:

جمع آوری موارد کم
فروشگاه قطعات خودرو
خط تولید – بارگیری و برداشتن
کار تولید که در حال انجام است
سفر افقی به فاصله دور

About shahin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *